Direktlänk till inlägg 18 november 2008

Victor och hans "morgonväckare"

Av Jessica - 18 november 2008 07:01



Sitter och läser natt-saga för Victor, får se en pet-flaska med ekollon i jämte sängen.

- "  det är min "morgonväckare", ifall vi inte vaknar!"


Ja, hemska tanke, om vi skulle sova till sju!!!

Tur att vi har någon som tänker på allt sånt där.


Skrammel, skrammel, skrammel........

 
 
Ingen bild

pia

19 november 2008 18:02

Underbara roliga Jessica, du skriver bättre än Malin (fotbollsfrun) och hon tycker jag är duktig! Har försökt att rösta på Peter "the one and only" i Bonde söker fru, men det funkar inte. Inbjudningskortet ska ligga i någon av hans ryggsäckar så på Johan igen!

 
Sara

Sara

19 november 2008 20:05

Hej! Jag förstår att du är tacksam över att ha någon/några som håller koll på att ni inte försover er. ;)

Det har inte blivit någon älgjakt för mig denna höst, alldeles för mycket jobb och hem för att hinna med det tyvärr. Jag och Lars har ju jobbat om varandra mest hela tiden så tiden räcker liksom inte till. Till Kalmar vill jag åka hela tiden men det är svårt att få någon som jobbar för oss då, dessutom kostar det ju en del...

Låter som att ni har jättemysiga morgnar fast de startar så väldigt tidigt!

http://enlitensmula.blogspot.com

 
Jessica

Jessica

20 november 2008 08:31

Åh, tack Pia, va glad jag blir!!! Bästa betyget!!!
Ska ringa till Emils föräldrar i dag o kolla upp kalaset.
Nu ska jag och barnen till Emelie på "mammafika" och så får barnen leka av sej lite.
Kram

http://olandstok

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 19 april 2009 09:14

Blixten, upptäckte just att det går att skriva som vanligt på vår stationära dator! Alltså är det vår lap-top det är fel på, inte bloggen!!! Så nu finns väl inga fler ursäkter att lata sej o inte skriva här.   Förutom tiden då.   Nu har vi fått en ka...

Av Jessica - 19 april 2009 09:12

Dumma dumma humla, brände Melker i handen. Han skulle ju bara klappa!!!   ...

Av Jessica - 9 april 2009 08:48

Hurra, hurra! VAB-pengarna från Försäkringskassan har kommit-. Nu bär det av till Granngården o köpa HÖNSFODER! Trodde man inte för tio år sedan.       ...

Av Jessica - 8 april 2009 22:47

Ja det går allt längre mellan inläggen, fortfarande hänger det upp sej när jag skriver. Vilket iof inte är märkligt eftersom jag inte gjort något åt saken!   Måste bara köra lite kort historik:   Snabbspolning:   Melker har lärt sej massa nya ord, t...

Av Jessica - 18 mars 2009 15:07

här händer massor, men tyvärr har jag problem med bloggen. Hakar upp sej medans jag skriver och varje mening tar en evighet. Vi lever, ladan går framåt ( bokstavligt) och hönsen har börjat värpa!!! Vad mer kan man önska sej???   Får leta reda på någ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards