Alla inlägg under februari 2009

Av Jessica - 11 februari 2009 22:29

Ja, jobbat, hämtat barn, städat, plockat, lagt barn.


Spännande liv. :)


God natt.


 Per Källén väntar i sovrummet!

Av Jessica - 9 februari 2009 08:12

Melker har sedan några dagar klagat på ont i näsan, speciellt på nätterna.

Jag har inte sett något så han har fått nässpray ett par gånger.


I morse nös han till och jag hörde hur Victor förvånat utbröt, oj, vilket snor!


Men, dety var en bit stearinljus, 1.5 cm lång!!!


Inte konstigt att han haft ont, tur att den kom ut!!


God morgon, nu ska jag på personalmöte.





Av Jessica - 6 februari 2009 15:03


i kväll på stan, åh va det ska bli trevligt!


Har jobbat färdig för denna vecka, nästa pass är på tis. Men om vi bara kunde få lite, lite sol!!! Så trött på detta grådis.


Fick just posten: bygglovet för utbygget av pensionatet är klart och godkänt. Tur det för vi började bygga i oktober.





Av Jessica - 2 februari 2009 20:42


Sltter och tittar på tv om familjer med väldigt många barn.

Känner mej inte helt lugn då jag själv inte varit på UL än och tycker att magen är väldigt stor för v.14/15

Hjälp, tänk om det är tio bebisar där inne???

Hur hinner dom, vi kan ha full kaos här hemma med två!

Av Jessica - 1 februari 2009 23:24

Ja, så har jag då till slut gått med i facebook. Har suttit några kvällar och tittat runt lite, men än har inte poletten fallit ner!


Vad är det till för?

Man ser varandras bilder, kan läsa meddelanden skickade till alla som finns i min kompislista och kolla vilka som känner varandra. Men vet man ens att dom verkligen känner varandra?


Det fungerar inte som en blogg, där man kan skriva av sej, inte som ett mejl, där man skickar meddelande till varandra.


Hoppas att jag snart kopplar, för många verkar tycka det är väldigt roligt.





Ovido - Quiz & Flashcards