Alla inlägg den 3 oktober 2008

Av Jessica - 3 oktober 2008 22:48

Jaha, halv elva och inte fått något gjort.

NU bestämmer Melker sej för att sova. Är väl bara så trött, arg, ledsen, och kroppen i olag att det helt enkelt inte går att sova då. Men jag hade massor att göra, tråkiga papper till a-kassan, städa, diska(det hann jag),vika 6 Kamprad-säckar tvätt,  packa jobbväska, i morgon är det dax igen.

Men oj, nu sitter jag och bloggar, och har fortf. inte gjort något av ovanstående. Får väl ta mej i kragen och sätta lite fart innan sängen. Janne har redan somnat, ska upp och jaga i morgon bitti.

Har iaf. hunnit med en sväng till marknaden och köpt lite blommor. Jag är jättebra på att KÖPA växter, men väldigt dålig på att hålla dom vid liv sen.

Varje gång jag drar hem en halv skog är jag så säker på att NU ska jag inte glömma vattna och allt vad man gör. Några månader senare hamnar dom på åkern.

Vi har ju haft Mixa på annons. Flera har ringt, men ingen vi fastnat för, fram tills i dag. Ett par som redan har två hundar, bor ungf. som vi ut i skogen och har får. Kanske skulle komma förbi och kika till helgen. Känns ju lite både och det där med att lämna bort henne och vi har velat fram och tillbaka. Senast i går beslutade vi oss för att behålla henne, men nu verkar det som att vi ändrat oss igen. Så svårt, man vill ju verkligen att det blir rätt ägare.

Nähä, som sagt, får väl sätta mej m. dom där papprena och sen packa. hemkomst sön. fm. 


Ovido - Quiz & Flashcards