Alla inlägg den 31 oktober 2008

Av Jessica - 31 oktober 2008 20:07

 Plötsligt, framför tv:n, sitter och tittar på Go kväll, och bägge tycker att det är JÄTTEBRA!!!


Vad är det som händer?


Jag: "Jamen, dom måste ju gjort om programmet"


Janne: " Näe, vi har blivit äldre, face it"


Va??       


Halva jag vill fortsätta titta ( bokrecensionerna börjar just  ) medan andra halvan vill slänga mej på telefonen, beställa en taxi till stan och bli full ( var åratals sen)


Men vaddå, jag är väl lika gammal som dom på Idol?


Funderar en stund och inser: om jag skulle söka någon av "Bonde söker fru" hade jag hamnat hos den ÄLDSTE, han skåningen( namn?) och inte hos han som vill ha någon "med kilona på rätta stället".


När skedde förvandlingen, för jag var inte vaken då!!!






Ovido - Quiz & Flashcards