Alla inlägg den 10 oktober 2008

Av Jessica - 10 oktober 2008 23:40

Mobilen har lagt av. Äntligen, he he. Näe, jag är bara så trött på att behöva ha med BÅDE mobil OCH kamera, när man är iväg.

Har nu bestämt att jag behöver en ny mobil, då min nuvarande bara har 2m.pix Den kan man väl ta kort med, om man tycker det är spännande att "gissa bilden".

Men jag vet, I-landsproblem på hög nivå, fast....


För en månad sen:

Janne: - man köper väl inte en mobil när man har en som funkar!!

Jag: - näe, det gör man kanske inte, men jag har redan bestämt mej!

Janne: - men man gör inte så bara.

Jag: - tänker du inte på alla nya affärer i Kalmar?

          Förresten, du kan få min gamla.


I förgår fick Melker tag på mobilen, slängde den på kakelugnen.

Jag log, fast inte så han såg.





Av Jessica - 10 oktober 2008 11:53

Just kommit hem från jobbet, måste kolla bloggen. Ska rensa kläder innan jag hämtar Melker, skriver mer sen i kväll. Var bara tvungen att få iväg några rader meningslös text!

Hörrni, ni glömmer väl inte att rösta och trycka ner några ord i kommentarer!?! Behöver ju inte vara en hel uppsats, bara så jag ser att NÅGON kanske läser ibland.

Hej

Ovido - Quiz & Flashcards