Alla inlägg den 14 september 2008

Av Jessica - 14 september 2008 23:41

jo, det är sant! Här bor en som vet hur man får en vresig, vääääldigt morgontrött mamma på toppenhumör på bara två minuter: kaffe på sängen! Lilla gulliga Victor!

Jag tror att jag lider av tillfällig syrebrist i hjärnan på morgnarna, har liksom minnesluckor första vakna timman. Så i morse, satt där i sängen med Victor och kaffet i handen, och somnar!  Klockan åtta. Ska man söka för sånt?

Kan man ju undra varför jag sitter här nu och inte sover.


Har lämnat Victor till pappa för en vecka. Alltid lika tomt och tråkigt.

KFF spelade i dag. Janne och Claes åkte till puben för att titta på matchen. Melker och jag stannade hos Sandra och barnen lekte. Melker och Freja hade napp-bytar-dag för att se vilken som var godast.


Nu måste jag nog i säng, i morgon ska jag på hjärt-lungräddning med brandmännen. Kan bli trevligt.


Ovido - Quiz & Flashcards