Alla inlägg den 30 september 2008

Av Jessica - 30 september 2008 22:12

Lilla Melker har gått och fått feber, 39,5 lagom till att jag ska iväg och jobba i morgon. Men tidigare i dag, när han fortfarande var frisk, åkte han och jag till affären. Plockade ihop lite varor, betalade och gick ut i bilen. Då upptäcker jag att han har en snusdosa i handen, ej betald. Alldeles för trött och hungrig för att gå tillbaka till kön, bestämmer Melker  att vi betalar nästa gång. Jag håller med.

Jo, som sagt, i morgon bär det av till jobbet igen, hemma igen tors. fm. Trodde ju det skulle bli dåligt väder i dag, men det kommer väl imorgon i stället ser det ut som. Brukar gå ut en del med tjejen jag jobbar för, men vi får väl baka något gott i stället och fika lite.


I dag tjuvstartade vi! Jakt med hund börjar i morgon, vi släppte i dag. Fast bara lite, i smyg. Men alla var nöjda och glada: Mixa jätteglad, haren slapp undan( vi hade ingen bössa) och vi fick en lite lugnare hund:)


Fick lite kläder från Tradera som jag budat på och vunnit. En POP overall, röd, till Melker, och ett par jeans också POP. Jättefina och till hyfsat pris.


Ja, nu vaknar han som bestämmer här ( inte Janne) Dax att gå över till mammarollen igen, god natt!


Ovido - Quiz & Flashcards