Alla inlägg den 17 september 2008

Av Jessica - 17 september 2008 22:21

Janne kom ut vi köket, nyrakad och undrade om han MISSAT någonstans.

Eh, inte om vi är på väg att bli religiösa!!!

Var bara tvungen att ta fram kameran,allt för bloggen. Kanske inte syns lika väl på bild, men kom hit fort får ni se!

Av Jessica - 17 september 2008 21:24

Trodde verlkigen att jag skulle hinna blogga lite varje dag, men det går ju inte:(  Har jobbat dygn igen och gick av i morse. Tror förresten att det spökar på jobbet, stereon sätts på och yttedörren slår igen, kanske har jag bara för lite att göra?

Åkte sen hem till svägerska Sandra. Hon hade bakat så goda hastbullar och dom åt jag som namnet kräver: fort( och många)


Hämtade sen Melker hos dagmamman. Upptäckte när vi kom hem att någon (barn) har bitit honom på kinden, måste fråga henne om det i morgon. Eftermiddagen gick åt till att bygga lego, Melkers nya favoritsyssla, kan hålla på i evighet. Gnocci och pannbiff till middag. Han trär dom på fingrarna och stoppar i munnen.

Har upptäckt att han ÄLSKAR dansband, rockar loss ordentligt här på köksgolvet. Går det över tror ni;)

 Skulle för några dagar sen rengöra tvättmaskinen. Hade läst på nätet att tvättfacket ska med jämna mellanrum desinficeras. Hällde i lite, lite klorin och diskade ur. Upptäcker i dag när jag viker tvätten att vi fått "batik"  på massa kläder( bara Jannes). Tror bara jag smyger iväg till Emmaus i morgon innan jobbet!

 

Melker hälsar till dagmamman att akta fingrarna, farligt med häcksax säger mamma. Krya på dej




Ovido - Quiz & Flashcards