Alla inlägg den 23 september 2008

Av Jessica - 23 september 2008 22:31

Nu har jag slängt ut en fråga i cyber space, hoppas på svar som löser denna gåta.

Nåväl, nu har det varit en lucka i bloggen= jag har jobbat. Men nu är jag hemma igen, en hel vecka, härligt. Ganska mycket att styra med här förstås, gäster är på väg. Ölands skördefest är ju till helgen och vi har fullt.

Återkommer i eget inlägg om skördefesten:)

Var efter jobbet förbi Sandra för att inspektera det nya kaklet, riktigt fint, hela köket ser annorlunda ut. Tänk när tapeterna kommer på plats!

Sen åkte Magda m. Tilla och jag till Växer ( kallar det så fortf.) och velade runt bland blommorna. Man vill ju helst ha dom där som är: lättskötta, tål torka, tål kyla, tål sol, skugga och är vinterhärdiga. Helst stora och billiga också. Vad heter dom nu igen?

Så här blev iaf den första "krukan" som står vid pensionatet, får fortsätta med resten i morgon.


Av Jessica - 23 september 2008 22:23

Någon som kan? Försöker redigera fredagens inlägg och få in några bilder, men lyckas bara få in EN, dom andra försvinner när jag lägger in nästa!! Och ska jag inte kunna få två bilder jämte varandra??? Dom hamnar huller om buller bara, känner att datorn och jag är inne i en svacka.

Ovido - Quiz & Flashcards